Staj Duyurusu
2020-2021 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Döneminde SU411.1 Güz Stajını alan öğrencilerimizin Öğrenci Staj Başvuru ve Kabul Formlarını doldurup (Formlarda işletme veya kurum yetkilisinin ıslak imzası, kaşesi ve mührü basılı olmalıdır) 24 Ocak 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Dekanlığımız Öğrenci İşleri Birimine elden teslim etmeleri, elden teslim etmenin mümkün olmadığı durumlarda kargo ile (öncesinde Öğrenci İşleri Birimine bilgi vererek ve kargo takibini yaparak, en geç bu tarihe kadar teslim edilecek şekilde) ulaştırmaları gerekmektedir. Bu tarihten sonra getirilen evraklar işleme alınmayacaktır.
* Güz Stajı 9 iş günüdür. Özel sektörde staj yapacak öğrenciler, staj yapacakları işletme / kurum da kabul ettiği takdirde, cumartesi günleri de staja devam edebilirler.
* Staj 1 Şubat 2022 tarihinde başlayacak olup, formlar bu tarihe göre düzenlenmelidir.
* Staj Devam Çizelgesi ve Staj Sicil Formunun işletme / kurum tarafından staj bitiminden itibaren, en geç bir hafta içerisinde Dekanlığımız Öğrenci İşleri Birimine kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi gerekmektedir.
* Staj Faaliyet Raporunun staj yapan öğrenci tarafından en geç bir hafta içerisinde Dekanlığımız Öğrenci İşleri Birimine teslim edilmesi gerekmektedir.
* Evrakları zamanında teslim etmeyen öğrencilerimiz stajını yapmamış hükmündedir.
* Öğrenci Staj Başvuru ve Kabul Formu, Staj Devam Çizelgesi, Staj Sicil Formu ve Staj Faaliyet Raporunu aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz
Öğrenci Staj Başvuru ve Kabul Formunu indirmek için tıklayınız.
Staj Devam Çizelgesini indirmek için tıklayınız.
Staj Sicil Formunu indirmek için tıklayınız.
Staj Sicil Fişini indirmek için tıklayınız.
Staj Faaliyet Raporunu indirmek için tıklayınız.